Saturday, September 6, 2008

puasa2

put's posto:

hyeee...cm mana puasaa.. sini puasa start 430pagi berbuka 830petang..huuu penat gilaa..tapi nak wat cmna..eeee jelesnyaaa tgk mard bbuka kat kedah..ude punya blog pun dipenuhi makanan, udeeee bila nak masak kat aku nih..xkan masak kat mr crab je..uwaaa lapaq2..la nih baru kol 1..manyak lambat lagi nak berbuka..

masa raya nnt aku kelass..sedihhh..

emon!! happy birthday!! banyak tak dapat hadiah?? heeheee..lama xcelebrate bday ngan hampa semuaa..

after aku grad aku xsure lagi nak balik msia ke tak la nih..syafik cakap nak stay dulu setahun dua..so aku belum decided lagi nih..waaa rindu nak lepak2 ngan hampa semua

4 comments:

SLEYS said...

put! hang buka posa p bazarr ramadan dak?? hik!hik!

-yunique-

the girl who whines said...

apa kelas pi bazaar ramadan. xsedap pong.ahahhahaa....org baru kawin mesti la masak utk sang suami.. kan put kan? biarla hatta ayam bakar ngan salad je skali pun kan..hehe.. put,nanti kan kemunculan kad raya dr ku. yeah!

Nurul said...

hehehe...
put...
cuba ang dok melesia...
gerenti aku msk kt ang...
tp dh ang jauh sgt...
nk pos pn takut basi...
hahah...

SLEYS said...

cehh..aku yg dok mesia ni hang xmasak pon dkt aku...sampai atie ude...sob! sob!

-yunique-