Friday, September 5, 2008

balik kg / happy bday emon!!

yay!
aku nak balik kg mlm ni!
bleh berbuka di kg dgn juadah berbuka yg sgt sedap... nothing compared to mom's cooking.. :D
dah siap buat senarai dah, nk soh mak masak apa...nasi rempah, kuih cara, roti jala bersama kuah kari mak yg spesel...huhuh..kecur dah air liur ne... jgn jeles ye kawan2 di perantauan... ahahhaa...tp yg xbest, kna bw balik kerja ke rumah.... waaaaaa...

ah ye,
emon syg,
happy birthday!! i texted u smlm, but i guess ur too bz or still mad at me.. ahahhaa.. baru 24 je ang eh emon...muda lagi... nk aku belikan hadiah apa?? susah la beli hadiah kt ang.. ah ye,nanti aku balik AS, aku nk ajak ang teman aku pi melawat org kt KMC.. ang balik AS dak??

heheh....tak sabar nak balik neee...heeeeeee..

yang suka membuli anak org,
~MarD~

3 comments:

SLEYS said...

cemana balik berbuka dkt umah? syiok??

-yunique-

the girl who whines said...

syok gila.
3 hari aku mkn sampai tahap ular sawa baru lepas telan sekor kambing. suma list yg aku dh ada dlm kepala nk makn, suma mak aku buat,,heeee

pon~ said...

aku nak balik umah...
uwaaaaa...
nak nak...
uwaaaaa
hahahah