Wednesday, September 10, 2008

kad raya / chat box

yea kwn2 sekalian..

sudah 10 ari ek kita berposa. cepat je ek masa berlalu. dalm 3 minggu lagi, raya la kita. xlama 3 mgu tu. pejam celik, xsempat nk pejam balik, dah tiba masa utk pulang berhari raya di kampung halaman..or maybe taman halaman masing2. so, sebelum terlambat, aku nak mintak alamat korg suma. aku tgh rajin nk mengepos kad raya ni. tp kad belom beli lagi..ehehhe..xpe, alamanda dekat je. bagi alamat kg/taman halaman masing2 eh..

ah ye,
aku ada letak chatbox kt sebelah kanan page blog ni.. buat org yg rasa cam xde masa nk post any entry, or xde idea nk merepek pjg2, or just plain lazy. juz taip dan click. as easy as dat. kan2?

korang suma,
balik kedah bila? aku balik 26th ptg kot, tp singgah umah abg aku kt tg malim dulu,then sesudah subuh ari sabtu,menuju ke alor setar. kira 27th la aku sampai kedah. klu sempt,kita meet up la bila2. klu xsempt, time raya jela eh.

~MarD~

2 comments:

pon~ said...

yea aku balik 27 wehhahhaha...sapa nak ikut aku ?...
huhuhu

SLEYS said...

aku pon balik 27 pagi2! uhh takuit jem aahhhh~~

-yunique-