Friday, January 2, 2009

Back For Good~

HALLUuuuuuu kawan2! this is my lastest update.
shocking 2009. believe it or not.. aku kena balik keja dekat kedah! i'll be back 4 good! why?? sebabb aku dapat offer jd lacturer dekat UITM kedah. uhuk2. tegezut..tegezut. i'm mentally not prepared :( ada gaya lecturer x aku nehh kawan2??

dr seorang designer .. beralih arah jadik seketul pendidik! cam x caya ja.. dekat uitm nnt aku jadi lacturer industrial design. ada byk pro n cons. yg bestnya.. aku boleh dok umah jaga mak aku,belajaq masak, i can do baking selalu!! yeay! keja dgn gomen ni agak terjamin skit kot, xyah nak pening2 pasai jem..parking.. everything.
in terms of gaji.. lebeyh kurang je kot more@less. insyaAllah kalao ada rezeki aku bole sambug master ikot jejak langkah ude..hehe! nampaknya..aku jadik wakil tunggal la gang sley yg akan menempek di kedah sepanjang tahun! i'll be sgt happy la nnt kalau u ols balik kedah.. so dats mean no more cineleisure..muvies..dating.. :(

the saddest part is... i have to leave my beloved en.Is here ! huwaaaa.......
sedeyh2... lepas nih susah dah la nak jumpak.. dah jadi hubungan jarak jauh. really hope everything will be just fine.. hope dijauhkan segala dugaan.AAminnn... uhukk2....sedeyhnyaa....

so to ude dgn hani.. i'll be in kedah kalao hampa nak aku tolong apa2 yg patut for the wedding preparation nnt k! gimme a call jeh!



p/s: i'm gonna miss my life in KL... gonna miss my en.Is too... helpppppppppp!!!!


-yunique-

3 comments:

Nurul said...

wah2...
bgsnya ang...
bleh blk kdh....
bila ang blknya weh..?
congrats....
dh jd lecturer plak dh kwn aku...
mana aci ang jd lg awai dr aku...
Haha...poyo...

SLEYS said...

haha! aku dekat kedah la nih ude.. cemana preparation hang? aku tgh xdak keja nih..aku mintak pospont masuk bulan 2 sbb mental xprepare lagi!hehe..

-yunique-

WaReMoN said...

Waaa, Yunie..ang dah berada di Kedah ya?? Bleh la jumpa aku pasni bila aku balik kampung, yiehaa~~ jom p waterpark kt Sungai Petani~~~ XD