Tuesday, December 30, 2008

put's posto

haaalluuu..waaa lamanya tak update sini..xdak benda menarik la nak update pun.huhhu ude and hani yang patut update..haa cmne dah siap ke prepare2 semua..sure kalut nih..

aku la nih cuti christmas ngan new year dah seminggu lebih, tinggal seminggu lagi..mcm biasa menternak lemak jelah kerja, shopping, makan, tido..haa mmg tak berkesan..

aku taksure balik malaysia lg,kalau aku balik pun, mayb syafik stay sini..dia cakap dia nak kerja sini stahun dulu ke baru balik..aku lak, dah contract ngan jpa, kena balik malaysia..ingat nak rayu kat jpa, tapi tatau la bley ka tak..hampa rasa cmna?

pastu macam biasa la ada exam..tensi2..

weh update laa lagi blog ni, bersawang lorh

3 comments:

the girl who whines said...

wapa sekilo harga jualan lemak ang kt pasaran skarang??
hehhee..baik ang merayu weh... biarla sampai melutut2 then masuk wanita hari ini, buat public plea kt kerajaan mesia... so that ang bley stay ngan syafik..as much as we will be happy ur back, finally, aku pk baik ang stay ngan syafik...tempat puteri nadia di sisi syafik apa...ahhahahaa....gila aku...

SLEYS said...

put..put.. what ever it is..aku support jerh! hang balik pon oke... dok stay dgn sapik pon oke jugak... yerla... kedudukan isterikan disisi suami...kan?kan?kan? ewaahhhhhh,,

-yunique-

WaReMoN said...

Kalau dah cik abg ang bagi balik, balik je la..lagipun ang ada kewajipan untuk ditunaikan kepada kerajaanmu~ aiseh, aku pun lari dari JPA gak..tak layak mengatakan demikian..hehehehe ;p