Sunday, August 24, 2008

puts post:

aku dah in cork..hari isnin ni start kelas..agak bosan aaaa..kena start belajar dah..

la nih aku dah dok apartment
apt 1, choristers house,
2 dean street,
cork, ireland.

heheehee..nak kad rayeee..hehehee

ye mard..ada apa dengan syaiful amri? balak baru ke? heheheee kidding..

no fon aku masih sama..n sapa2 yang ada ym, leh laa berym ngan aku.aku sentiasa online..heee..

awat semua senyap sepi nih? xdak org post papa ka? seriousss boringg..

apa gossip semua org skrg?
yunie---ang masih injured kah?
ude---xdak bau2 nasi minyak kaa?
mard---hmm..hari2 sembang ngan ang..bosan lah..heheheeee gurau2 jgn pukul aku
banos--ang nih..bila nak online nii
emon--haa haaaaaaaaaa aku xtau nak ckp apa
nadz--ang pun senyap gak
hani--ang pun sama
awan--hehehee apa perasaan nak bertunang?
pon--uuu macho laa skiitt

9 comments:

the girl who whines said...

hahhaa
balak baru? ke balak lama? hehehe...
xpela ang bosan ngan aku..meh aku chat ngan syafiek..ada berani???
wakakakakka...
eh,smlm kitorang lepak ramai2.
ada aku,ude,pon, banosh,yunie and wandy skaliks...besh woo..emon actually ada kt kl smlm,tp dia xdpt join...hehe..jgn jeles..

SLEYS said...

holaaa~~ aku dah sihat..telebeyh sihat pon... x injured dah pon! ehh..tu..si sepon kawan kita tu yg injured terok mentally..baik hang p consult dia kaih! hang kan doktot...kami bomoh ja... ala2 degawan pompuan gitu..hehehe~~~~

yunique~~

SLEYS said...

eh? apa yg merapu nih haaa yunie..aku teruk sampai mentally...wee..bleh tahan gak aku nih erkk hahahaha...

pon`

Nurul said...

eh...aku dh bau ns minyak put...
tp yg org len punya la...
aku punya still bau2 ns tomato lg...
haha...

the girl who whines said...

ude : ang bao nasi minyak put tp yg org lain punya? aku ingt BM ang A1..serius xwapa paham...ada sapa2 bao nasi minyak aku?

SLEYS said...

isk! aku x bau nasik minyak mahupon nasi tomato pon ! kenapa ya? yg aku tao..aku dok bau nasik lemak!! hehe..aku makan nasik lemak dkt mamak td.. pedassshhh!!! hik!! ala.. ude BM 1 tu skor dkt sastera perlumbaan kedua tu je! sbb tu dpt A1..sampai la..dok ingat kura2 berdada bintik dgn kura2 berleher jinjang..haha...kan dah kena bela tuntung la ni... tekena badi perlumbaan kedua la tu~~haaaaahaaa~~~

-yunique-

the girl who whines said...

sbb idong ang tersumbat yuniee...
ahahhaha.... bukan badi tu..berkat perlumbaan kedua ngan berkat kurak2 yg kita(*kita ke?) bela dlm kelas dulu, ude dah jadi adiwira penyelamat tuntung serta turtle...tp kan ude, apasal kura2 x termasuk dlm program ampa?

Nurul said...

aish mard....
slh paham la ang...
:p
aku tulis...mcm ni...
"aku dh bau ns minyak, put.."
terlupa letak koma la....
jgn la slh pahamkn ayat aku tu....
owh..ya..
kura2 masih belum terancam...
so xpyh wat conservation prog lg utk depa..
hehe...

the girl who whines said...

sbb lom terancam la kena wat prog utk depa...penah dgr simpulan bahasa,

"prevention is better than cure.."

haaaaa..xpe,nanti aku jadi pelopor program selamat kan kura2..masa tu ang kena tukar nm blog ang..wakkaka...