Monday, August 25, 2008

pon said..

this is not my post.

it's pon's post thru me. dia yg suruh aku tolong postkn bagi pihak dia. kenapa? jgn tanya. maybe dia buta IT. dia mn tao apa2 pasal komputer, internet and all this technology thing. so, pardon him for using me just to post this short post. hm.

"the time i spent with u guys are like family that day..u all r my family ever since i know u all.. thanx for always being there for me n help me ever since even when i wasnt always there for u all..." -PON



disclaimer : tukang-tlg-post tak bertanggungjawab atas segala kesalahan tatabahasa serta struktur bahasa yang mungkin berlaku di dlm ayat di atas. semua ayat dan perkataan datang dari tukang-pesan. segala teguran dan pertanyaan sila tujukan kepada en syaiful amri tros.

tukang-tlg-post,
~mard the pretender~

8 comments:

SLEYS said...

apesal la muka aku mcm tuh...adehh..hahaha

pon`

the girl who whines said...

muka degil xnk dgr ckp...

SLEYS said...

tu la...degil! suka layan perasaan...isk2! tidak bagos itok... whut ever it is...life kna go on...kan mard kan?? jgn degil2 yer..... nnt banosh tarik tlinga!! hik!hik!

-yunique-

the girl who whines said...

heheheheh...
banosh garang tu banding ngan aku..hehehe..nanti lagi lebar la telinga ang pon..camne tu..

Nadia said...

nih yang aku hangin satu badan nih..aku jugak yang xdak..aarghh

the girl who whines said...

hehehe..leks la put..nanti aku super impose kan gambar ang satu letak kan tepi tu diam2...aku guna gambar masa ang nikah bleh? but i guess it will look off a bit..i wonder why...huuhuh...
syaiful amri dah ok balik as far as last night..he's back on track..

the girl who whines said...

oh ye put, to further make u hangin satu badan, checkout our other pics TOGETHER WITHOUT YOU in my frenster..will surely make u 'windy' and all..huhuhu..

Nurul said...

haha...ada org jeles ka nengok gambaq tersebut..? tu la put...
sapa srh dok jauh2...
hihihi...