Wednesday, March 25, 2009

Tgh Bosan dan Mengantuk

Hulamakk..aku sangat mengantuk..di depan laptopku, dalam officeku, menunggu masa meeting pukul 4pm. Skang baru 2.50pm..ada lagi 1 jam 10 minit..dan aku sgt mengantuk..besala, tgh takdak keja, bosan sungguh..

Apakah org lain tgh bz skg ni?? Aku pun ingin tahu juga, lagipun lama x jumpa..rupa pun xtau dah berubah ke x..hehehe XD

Nak main game pun, x leh install dalam laptop, krg terkantoi dgn org IT..isk3..nak main Solitaire pun, dah byk kali sampai mengantuk gak..nak main Flash games pun mengantuk gak, sbb xleh bukak sound..org ofis marah..oleh itu kena la aku mencuri headset sesapa utk digunakan sementara..jgn marah ya~ ;p

-WaReMoN-

1 comment:

SLEYS said...

emon...dah lama jugak x jumpak hang..last masa put kawen hari tu..aku nih dr gemok dah kuruih..gemok balik..kuruih lg.and skaang dah gemok balik pon masih x bejumpak dgn hang.. xpa..i'll be back for gud.. insyaAllah aku sambung master dkt usm..nnt mesti sampai jemu hg nak tgk muka aku! haha!

-yunique-