Friday, December 5, 2008

REquest::SPEgeti resepi~

mardd.. oowwhh mardd.. or sesiapa sahaja yg berkenaan!!

aku nak recepi buat spegheti.. ermm...yg mcm mard buat hr tu pon oke..kuah dia bessh!! ermm..hari raya haji is coming..plan to cook sumthing simple dan boleh REHAT dengan cepat..! hehe! pemalas! ..ada idea x nak masak apa kawan2? Put? ude?emon? honey? any idea yg simple yg hampa selalu masak?? bagi recepi sekali tao kat sinii~~ weeee hoooo!!

aku yg perlukan pertolongan,
-yuniequeygdah blur-

3 comments:

the girl who whines said...

mana bleh....rahsia...
ahahahhaha....
pakai kuah spaghetti prego tradisional,kna tumis cabai yg dh blend dulu, masak cabai, masuk segala binantang. ayam ke,daging ke(daging kena goreng sket dulu kot.aku xsuka daging.)frankfutur ke, then masuk la sauce. klu nk letak la buah tomato.then letak la segala jenis rempah n garam sesuka hati. siap!

SLEYS said...

is it? dat easy...aku try buat..kalo xjd aku suro hang perabih ye mard yer!!! haissshh....
hehee.. selamat jumpa di lok stuck ye kawan2!!!

-yunie-

WaReMoN said...

Err..aku tak pernah masak spaghetti la..