Wednesday, December 17, 2008

Dengar sini suma!!!!!

Wahai sahabat handai ku sekalian....
berikut adalah tarikh keramat yg bakal menjadi sejarah zimbabwe.
Dengan ini saya mengumumkan bahwa saya, Julia Roberts atau nama Islam saya;
Illiyana Hani Ihsan akan melngsungkan pernikahan dengan jejaka pojaan Malaya
Tom Cruise atau nama Islamnya Zulfazli Ahmad pada 26 Januari 2009...
Bersempena dengan sambutan Hali Laye Cine...Gong Xi Fa Chai...huahuahua...
Manakala Majlis resepsi kami akan diadakan pada 7 mac 2009...
Selaku setiausaha agong PBB, sukacita saya maklomkan bahwa pada kedua2 tarikh
diatas adalah diisytiharkan PUBLIC HOLIDAY!!!!
maklumat lanjut akan saya, Julia Roberts, maklumkan di kemdian hari....

Sekian, terima kaseh.


PULUN KEDAH PULUN!!!!!!

4 comments:

SLEYS said...

wah2.... lamanya nikah dgn resepsi.. bunting pelamin nnt kan dah x cute nak bersanding?? so which one yg kitorang patut p? kenapa x skalikan ja resepsi tu?? haihh..apa2 pon tahniah honeyy~~~

-yunique-

the girl who whines said...

yeah,
tahniah.
and slamat buat anak byk2.
ah ye, pada hari yg sama ang nikah, ude nk bertunang...so aku pun xtao nk pi mana satu...susah sgt aku tak yah pi mana2,lepak KL jala..ahahhaa

WaReMoN said...

Apakah perbezaannya antara kenduri kawin ngan resepi?

Tu la Hanie, jarak Januari <--> Mac 1 bulan tu..mcm2 boleh jadi..uh-oh XD

Buat anak byk2 yg soleh dan solehah yeah :)

the girl who whines said...

tarikh 26 januari tu ari dia akad nikah, aktivti wajib bagi membolehkan dia buat anak sebanyak mungkin. resepsi bulan 3 tu, hanyalah sunat, panggey org ramai makan supaya semua org tao yg depa 2 org dh boleh buat anak ramai2.. no need to kalut klu nampak depa berpeluk sakan....