Tuesday, November 11, 2008

Sahabat Sejati

guys,
im dedicating this song for us, who value this friendship we had for 8 years, who tried hard to stay in touch. the music, pandai2 la cari sendri.. ahahha...

Sahabat Sejati by Sheila on 7

Sahabat sejatiku, hilangkah dari ingatanmu
Di hari kita saling berbagi
Dengan kotak sejuta mimpi, aku datang menghampirimu
Kuperlihat semua hartaku
Kita slalu berpendapat, kita ini yang terhebat
Kesombongan di masa muda yang indah
Aku raja kaupun raja
Aku hitam kaupun hitam
Erti teman lebih dari sekadar materi
Pegang pundakku, jangan pernah lepaskan
Bila ku mulai lelah, lelah dan tak bersinar
Remas sayapku, jangan pernah lepaskan
Bila ku ingin terbang, terbang meninggalkanmu
Ku selalu membanggakanmu, kaupun slalu menyanjungku
Aku dan kamu, darah abadi
Demi bermain bersama, kita duakan segalanya
Merdeka kita, kita merdeka
Tak pernah kita pikirkan
Hujung perjalanan ini
Tak usah kita pikirkan
Akhir perjalanan ini...

~MarD Joko~

2 comments:

SLEYS said...

ah....
akhirnya ada gak org yg clearkan sawang kt umah kita ni...
thanks mard joko...
eh..mana ang dpt nama ni...?
heheh...


~ude~

the girl who whines said...

haih....
22 entry latest pun aku gak yg letak...nampak sgt aku ni got nothing better to do kan... haih...
mard joko?
heh...itu nk mengindonkan nama aku..itu yg jadi begitu tu...

~MarD Djoko~